En bal på slottet (hipp)

Igår var jag på bal, och idag har jag återhämtat mig. Kom i säng först 05.15 så har varit trött idag. Men oj vad kul det var. Kände mig så fin. Min klänning är från By Malina och håret gjorde jag i Sandby. Började klockan 09.30 med att göra håret, sedan vid ett åkte jga mot Louise där vi åt brunch. Sedan begav vi oss till Patricia där vi sminkade oss då hon bor 200m från hipp. När vi var färdig fiskade så fotades vi i Slottsparken av Patricias moster. Därefter kom några killar från klassen till PAtricia och där hängde vi tills vi gick till hipp. Efter mat och mingel var det efterfest så ett gäng gick hem till Patricia ( som var ett ställe där många kom och gick denna kvällen hahah) och bytte om till kläder som inte kostade lika mycket. Kvällen slutade runt 4 på hipp och sen hämtade mamma mig i Malmö. Super kväll!
Bye guys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: