Slut på vilan

Hej, imorgon ta min 2 veckor långa vila slut. Har knappt satt min fot på atleticum på dessa två veckor. Men imorgon får jag ta tag i träningen, har blivit lite degig under vilan. Under tävlingsperiod undviker jag godis, och innan denna period var det jul så hade inte ätit lösgodis på länge. Så efter Jsm så hade jag en påse med godis från hemmakväll väntandes. Nu när grundträningen drar igång vill jag få tillbaka den kropp jag hade innen, så det blir socker förbud igen. Men ikväll ska jag äta Ben&Jerry och njuta av den sista sockertoppen. Imorgon väntas skola och en ny vecka. Vår vecka är ganska schema brytande vilket är trevligt. Just nu kollar jag Harry Potter och bara njuter av att vara innombords med tanke på det tråkiga vädret. 
Bye guys. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: