EN VECKA!!

Idag är det en veck kvar till studenten! Det firade vi med utsparkslekar, jag blev äggad, badade i fontänen på gustav, och fick en mängd vatten från kanalen över mig. Underbar dag! Vi hade så kul, några av uppgifterna u poängjakten var:
  • simma naken i kanlen
  • klädstrecket
  • moona ett skyltfönster
  • sno en GB-skylt
  • beställa en whopper på MC
  • bada i fontänen
  • dricka öl ur en sko
Osv osv, mycket snusk med men tar inte upp det här. Dagen bjöd på sol och det hela avslutades med en lunch från MacDonalds. Ikväll ska jag på en student, och i helgen fixa lite. Har inte så mycket mer att säga ska dricka lite mer vatten och sen fixa mig.
Ahhh min mössa som jag får ta på mig om EN VECKA! Bye guys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: