skor x2

Hej lovies, idag har jag haft en växlande fredag. Både bra och dåliga stunder, en av höjdpunkterna var fredags-frallan och en liten tupplur innan kvällsmat. Sedan har det varit några dippar med. Men jag fick hem ett par skor idag, leveransen var på 1 dag!? Sjukt bra då jag var i behov av dessa till helgen. På hoppträningen i onsdgas hade jag sönder dragkedjan på mina hopp spikskor. Så mamma beställde ett par nya i torsdags och idag fanns dem att hämta. Det är samma modell som mina gamla bara ett år nyare och vit-svarta istället för svarta med rosa detaljer. Sedan har vi mina andra par skor som jag fick av mamma för någon vecka sen. Det var en alla <3-dag present. Det var ett par tofflor, var i behov av det så tack! Imorgon så vet jag inte vad jag ska göra än, sen på söndag är det tävling och på kvällen ska jag käka middag samt gå på bio med Hilda. 
(Har droppat lite vatten på tofflorna så det blivit fula fläckar:((, och använt dem ganska flitigt hehe)
Ha det bäst.

Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Snygga :D

Svar: Tack!
Malin Olsson

2016-02-13 @ 01:19:10
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: